tirsdag 8. mars 2016

Bryllupskort med ark fra Maja Design

Bryllupskort med ark fra Maja Design
 
DT oppgaven for Gode Minner denne måneden var å lage et bryllupskort. Vi fikk utlever et kit og i min fant jeg nydelige ark fra Maja design, blonder og blomster som gikk i vanilla og blått. Ingen andre krav til kortet enn at damene på Gode Minner ønsket et stående kort i 6" x 6".
Da var det bare å sette i gang.
Hadde lyst å lage et "kort inni kortet" og målene her er 5,5" x 5". Kortet er lukket med magnet og båndet er bare til pynt. Bilde er fra arket Summer Crush, Maja Design
 
"Nærbilde av "kortet i kortet". Kantene og pilene fra Wycinanca er svertet med Distress Ink, Stormy Sky.
Innsiden av "kortet i kortet"
Utsnitt fra forsiden. Brudeparet er stanset ut med Bazzill som skygge og hvit glitter mosegum. Det samme med Gratulerer
Utsnitt fra forsiden. her har jeg brukt litt glass glitter fra Finnabair i ostekluten og "glitret opp hjertene og blomstene med Ranger Stickles "Crystal".
Utsnitt fra forsiden med hjerteborden. Denne er limt på dobbel, på begge sider. For å beholde strukturen i bazzillen, stanset jeg ut diesen på forside og bakside av bazzill arket.
 
Dette var et gøy prosjekt, spesielt med tanke på at jeg lager lite bryllupskort:)
 
Produkter jeg har brukt:
Ark:
Bazzill Vanilla
Bazzill Coastal
Maja Design; summer crush; snapshot og falling in love
 
Dies:
Banner - Marianne design
Gratulerer med skygge , SMI-014 - Scrapmagasinet
Hjertebord - Die-namic
 
Stempel:
Tekstplate M-151 og S-247 : Kort og Godt
#Kjærlighet: Storyteller
Handlaget av: Staz
 
Div. produkter:
Distress Ink; stormy sky
Memento; Espresso truffle
Ranger Stickles; Crystal
magnet, silkebånd, blonder, osteklut og blomster
Glass glitter platinum; Art ingrediens, Finnabair
Mosegum, hvit med glitter
 
Alle produktene får du her, hos Gode Minner
 
Takk for at kikket innom bloggen min:)
 
 
 
 
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar