onsdag 10. august 2016

Kurs i Mixed Media kort

Heia,
Nå  er høsten i anmasj og det kribler i hendene etter å komme i gang med kreative prosjekter.Hodet er fullt av ideer som bare venter på å bli satt ut i live:)

Jeg er så heldig å nettopp ha blitt medlem i Design teamet til Hobby Hagen,Stokke.Der kommer jeg til å ha en del forskjellige kurser i løpet av høsten. Første kurs jeg skal holde er et kort i Mixed Media, noe jeg gleder meg veldig til.
Ingen forkunnskaper trengs for å delta på kurset, annet enn et åpent og nysgjerrig sinn:). Vi skal boltre oss i de deilige fargene til http://hobbyhagen.no/search?q=art+alchemy , bruke stensil, modellingpaste, stempel med mere og lage et flott bursdagskort.
 Kurset er satt opp tirsdag 30.08 kl. 18.00. Mer info vil komme etter hvert, både på bloggen, i butikken og på Facebook. Så følg med!
Ja det var litt fra meg.

Ha en flott og kreativ høst, så kanskje vi sees snart:)

Heidi

2 kommentarer:

  1. Høsten er hobbytid. Kjenner det kribler i fingrene mine også - eller kanskje mest i synåla. Lykke til med kurs!

    SvarSlett
  2. Tusen takk Anita. Ja høsten er skikkelig hobbytid:)

    SvarSlett